czwartek, 20 czerwca 2013

Kocham Cię mamo!

Dzieci mają swoje wymarzone piętrowe łóżka (każde własne:)) a jednak w środku nocy spotykamy się wszyscy w mojej sypialni. A dzisiaj o 3 w nocy czuję, że ktoś mnie puka w ramię, pytam o co chodzi i słyszę odpowiedź: "Kocham Cię mamo". 
Wzruszona i zaspana jednocześnie pytam cichutko: "A co szczególnie we mnie kochasz?" I znowu odpowiedz: "Ciebie! No i że mogę na Tobie polegać..."

Oczywiście chciałam dopytać: "Co konkretnie znaczy dla niej "polegać"?", jednak o tej porze nocy to ja wolę spać. Odpuściłam, ale przy kolejnej sposobności dopytam.

Lubię precyzować co dzieci ( i nie tylko) rozumieją gdy mówią "polegać" i inne dość ogólne sformułowania.  Wiem, ze moja córka wie, że ja słucham jak jej patrzę w oczy a z kolei mój syn nie potrzebuje kontaktu wzrokowego bo jego serduszko to wiem (tak mi powiedział, gdy dopytywałam:))


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz